Chcesz zwrócić lub zareklamować zakupiony u nas produkt? Napisz do nas na [email protected], a my odezwiemy się do Ciebie i postaramy się wybrać najdogodniejszą dla Ciebie formę zwrotu.
SKŁADANIE REKLAMACJI
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu / faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ZAZAZU Sp. z o.o. w likwidacji
Ul. Piłsudskiego 72D
37-100 Łańcut
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
ZAZAZU Sp. z o.o. w likwidacji
Ul. Piłsudskiego 72D
37-100 Łańcut
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość mailową wysłaną na [email protected] - wówczas po otrzymaniu oświadczenia reklamacji / zwrotu wyślemy do Ciebie list przewozowy InPost, który będziesz mógł nakleić na przesyłkę zwrotną. Wówczas koszt zwrotu produktu będzie po naszej stronie!
Szczegóły na temat Zwrotów i Reklamacji poznasz w Regulaminie sklepu.