ZAZAZU perfumes
Zapisz si臋 do NEWSLETTERA i otrzymaj 10% RABATU na pierwsze zam贸wienie! 馃 zobacz
zamknij
darmowa dostawa Darmowa wysy艂ka od 200 z艂
czas wysy艂ki Wysy艂ka w 48 godzin
zwrot zakup贸w Darmowy zwrot 0 z艂
Moje konto
Koszyk 0
wr贸膰 zamknij
Tw贸j koszyk jest pusty. Wr贸膰 do sklepu
Tw贸j koszyk
Zamawiam suma: 0,00聽z艂
Zaloguj si臋
Nie pami臋tasz has艂a?

Nie masz jeszcze konta?

Zarejestruj si臋
Regulamin sklepu

Poni偶ej znajduje si臋 regulamin sklepu ZAZAZU perfumes. Pami臋taj, 偶e je艣li masz jakiekolwiek pytania zwi膮zane z naszymi zasadami lub produktami oferowanymi w naszym sklepie internetowym, mo偶esz si臋 z nami skontaktowa膰. Na pewno udzielimy odpowiedzi na wszelkie Wasze zapytania.

[email protected]

[email protected]

+48 531 991 634

ZAZAZU Sp. z o.o.

Ul. Pi艂sudskiego 72D

37-100 艁a艅cut

REGULAMIN SKLEPU WWW.ZAZAZU.PL

搂 1 POSTANOWIENIA OG脫LNE

  1. Regulamin okre艣la zasady korzystania przez Klient贸w ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedaj膮cego pod adresem zazazu.pl, sk艂adania Zam贸wie艅 na Produkty dost臋pne w Sklepie, dostarczania zam贸wionych Produkt贸w Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzeda偶y Produkt贸w, uprawnienia Klienta do anulowania Zam贸wienia i odst膮pienia od Umowy oraz zasady sk艂adania i rozpatrywania reklamacji, otrzymywania newslettera.
  2. Regulamin stanowi cz臋艣膰 Umowy sprzeda偶y oferowanych przez Sklep Produkt贸w oraz Umowy o 艣wiadczenie us艂ug zawieranej za po艣rednictwem Sklepu. Jest udost臋pniany nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w spos贸b umo偶liwiaj膮cy Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego tre艣ci.
  3. W艂a艣cicielem i administratorem Sklepu jest: ZAZAZU Sp. z o.o., z siedzib膮 w 艁a艅cucie, 聽 J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut, wpisana do rejestru przedsi臋biorc贸w Krajowego Rejestru S膮dowego, prowadzonego przez S膮d Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego pod nr KRS 0000791928, NIP: 8151806490, REGON: 383726711
  4. Kontakt:

ZAZAZU Sp. z o.o., ul. J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut,

e-mail: [email protected],

telefon: +48 531991634

lub za po艣rednictwem 聽formularza kontaktowego na stronie www.zazau.pl

  1. Op艂ata za jedno po艂膮czenie zgodnie z taryf膮 operatora Klienta.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zar贸wno do Konsument贸w, Przedsi臋biorc贸w z uprawnieniami Konsumenta jak i do przedsi臋biorc贸w korzystaj膮cych ze Sklepu Internetowego (z wyj膮tkiem 搂 12 Regulaminu, kt贸ry skierowany jest wy艂膮cznie do przedsi臋biorc贸w).
  • 2 DEFINICJE
  1. Adres pocztowy -imi臋 i nazwisko lub nazwa instytucji, po艂o偶enie w聽miejscowo艣ci (w przypadku miejscowo艣ci podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowo艣ci niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowo艣ci i numer nieruchomo艣ci), kod pocztowy oraz miejscowo艣膰.
  2. Adres reklamacyjny: ZAZAZU Sp. z o.o., ul. Pi艂sudskiego 72 D,
    37 鈥 100 艁a艅cut, [email protected], +48 531991634
  3. Dostawa 鈥rodzaj us艂ugi przewozowej wraz z okre艣leniem przewo藕nika i kosztu wymieniona w聽Cenniku dostaw.
  4. Dni robocze- dni tygodnia od poniedzia艂ku do pi膮tku, z wy艂膮czeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  5. Dow贸d zakupu 鈥揻aktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustaw膮 z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towar贸w i us艂ug (j.t. Dz.U.2022, poz. 931 z p贸z.zm.) i innymi stosownymi przepisami prawa;
  6. Karta produktu -pojedyncza podstronaSklepu zawieraj膮ca informacj臋 o pojedynczym Produkcie;
  7. Klient/Kupuj膮cy -osoba fizyczna, kt贸ra uko艅czy艂a co najmniej 13. rok 偶ycia, przy czym w przypadku nieuko艅czenia przez t臋 osob臋 18. roku 偶ycia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba, 偶e posiada ona pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadaj膮ca osobowo艣ci prawnej oraz Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta, o kt贸rym mowa w pkt. 10, kt贸ra zawar艂a lub zamierza zawrze膰 Umow臋 ze Sprzedaj膮cym;
  8. Kodeks cywilny -ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny
    (j.t. Dz. U. 2022.1360 z p贸z. zm.);
  9. Konsument 鈥揔lient, kt贸ry聽 jest osob膮 fizyczn膮 posiadaj膮ca pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych, dokonuj膮c膮 ze聽 Sprzedaj膮cym czynno艣ci prawnej niezwi膮zanej bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮 (zgodnie z art. 221聽Kodeksu cywilnego), w szczeg贸lno艣ci, kt贸ra zawar艂a lub zamierza zawrze膰 Umow臋 ze Sprzedaj膮cym;
  10. Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta鈥 osoba fizyczna zawieraj膮ca ze Sprzedaj膮cym umow臋 bezpo艣rednio zwi膮zan膮 z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮, ale nieposiadaj膮c膮 dla niej charakteru zawodowego, wynikaj膮cego w szczeg贸lno艣ci z przedmiotu wykonywanej dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnionego na podstawie przepis贸w o Centralnej Ewidencji Dzia艂alno艣ci Gospodarczej,
  11. Koszyk -lista Produkt贸w sporz膮dzona z oferowanych w Sklepie Produkt贸w na podstawie wybor贸w Kupuj膮cego;
  12. Materia艂y - informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu, m.in. nazwy i opisy oraz zdj臋cia i ilustracje graficzne Produkt贸w,
  13. Miejsce wydania rzeczy -adres pocztowy lub punkt odbioru wskazany w Zam贸wieniu przez Klienta;
  14. Moment wydania rzeczy - moment, w kt贸rym Kupuj膮cy lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
  15. Opinia - subiektywna, indywidualna opinia Klienta o Sklepie internetowym/Sklepie, w kt贸rym dokona艂 zakupu i/lub zakupionych Produktach;
  16. P艂atno艣膰 -metoda dokonania zap艂aty za zam贸wione Produkty i ich dostaw臋;
  17. Produkt -rzecz ruchoma, kt贸rej sprzeda偶 prowadzona jest przez Sprzedaj膮cego za po艣rednictwem Sklepu;
  18. Przedmiot Umowy - Produkty i ich dostawa
  19. Punkt odbioru - miejsce wydawania Produktu, nie b臋d膮ce adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udost臋pnionym przez Sprzedaj膮cego w sklepie.
  20. Regulamin- niniejszy Regulamin Sklepu zazazu.pl.
  21. Sklep - sklep internetowy www.zazazu.pl - zbi贸r stron internetowych i narz臋dzi informatycznych (serwis internetowy) zarz膮dzanych przez Sprzedaj膮cego i pozwalaj膮cych Klientom na zawieranie Um贸w, dost臋pny w domenie internetowej: www.zazazu.pl
  22. Sprzedaj膮cy 鈥揨AZAZU Sp. z o.o., ul. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut, NIP: 8151806490, REGON: 383726711, KRS: 0000791928; email: [email protected], telefon: +48 531991634
  23. System - zesp贸艂 wsp贸艂pracuj膮cych ze sob膮 urz膮dze艅 informatycznych i oprogramowania, zapewniaj膮cy przetwarzanie i przechowywanie, a tak偶e wysy艂anie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomoc膮 w艂a艣ciwego dla danego rodzaju sieci urz膮dzenia ko艅cowego;
  24. Termin dostawy 鈥 suma dw贸ch liczb: czasu realizacji Zam贸wienia oraz czasu dostawy Produktu;
  25. Umowa sprzeda偶y -umowa sprzeda偶y Produktu zawierana pomi臋dzy Klientem a Sprzedaj膮cym za po艣rednictwem Sklepu, na zasadach wynikaj膮cych z Regulaminu;
  26. Umowa o 艣wiadczenie us艂ug - umowa zawierana pomi臋dzy Klientem
    a Sprzedaj膮cym za po艣rednictwem Sklepu, na zasadach wynikaj膮cych
    z Regulaminu, kt贸rej przedmiotem jest 艣wiadczenie przez Sprzedaj膮cego na rzecz Klienta us艂ugi lub us艂ug;
  27. Umowa - Umowa sprzeda偶y i Umowa o 艣wiadczenie us艂ug;
  28. Ustawa o prawach konsumenta -ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (j.t. Dz. U. 2020.287 z p贸z. zm.);
  29. Wada fizyczna -niezgodno艣膰 rzeczy sprzedanej z umow膮, a聽w聽szczeg贸lno艣ci je艣li rzecz:

1) nie ma w艂a艣ciwo艣ci, kt贸re rzecz tego rodzaju powinna mie膰 ze wzgl臋du na cel w Umowie oznaczony albo wynikaj膮cy z okoliczno艣ci lub przeznaczenia;

2) nie ma w艂a艣ciwo艣ci, o kt贸rych istnieniu Sprzedaj膮cy zapewni艂 Kupuj膮cego;

3) nie nadaje si臋 do celu, o kt贸rym Kupuj膮cy poinformowa艂 Sprzedaj膮cego przy zawarciu Umowy, a Sprzedaj膮cy nie zg艂osi艂 zastrze偶e艅 co do takiego jej przeznaczenia;

4) zosta艂a wydana Klientowi w stanie niezupe艂nym;

5) nie ma ona w艂a艣ciwo艣ci, o kt贸rej zapewnia艂 Konsumenta producent lub jego przedstawiciel lub osoba, kt贸ra wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej dzia艂alno艣ci gospodarczej oraz osoba, kt贸ra przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odr贸偶niaj膮cego przedstawia si臋 jako producent, chyba, 偶e Sprzedaj膮cy zapewnie艅 tych nie zna艂 ani, oceniaj膮c rozs膮dnie, nie m贸g艂 zna膰 albo nie mog艂y one mie膰 wp艂ywu na decyzj臋 Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich tre艣膰 zosta艂a sprostowana przed zawarciem umowy.

  1. Wada prawna -sytuacja, w kt贸rej rzecz sprzedana stanowi w艂asno艣膰 osoby trzeciej albo jest obci膮偶ona prawem osoby trzeciej, a tak偶e ograniczenie w聽korzystaniu lub rozporz膮dzaniu rzecz膮 wynika z decyzji lub orzeczenia w艂a艣ciwego organu;
  2. Zam贸wienie -o艣wiadczenie woli Klienta z艂o偶one za po艣rednictwem Sklepu okre艣laj膮ce jednoznacznie: rodzaj i ilo艣膰 Produkt贸w, rodzaj dostawy, rodzaj p艂atno艣ci, miejsce wydania rzeczy, dane Klienta a zmierzaj膮ce bezpo艣rednio do zawarcia Umowy sprzeda偶y Produktu ze Sprzedaj膮cym za po艣rednictwem Sklepu.
  • 3 OG脫LNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym do przegl膮dania asortymentu Sklepu oraz sk艂adania Zam贸wie艅, niezb臋dne jest spe艂nienie nast臋puj膮cych minimalnych wymaga艅 technicznych:

1) posiadanie komputera lub innego urz膮dzenia multimedialnego z dost臋pem聽聽聽聽聽 do sieci Internet;

2) posiadanie przegl膮darki internetowej:

  1. a) Internet Explorer w wersji 10.0 i wy偶szej,
  2. b) Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wy偶szej,
  3. c) Google Chrome w wersji 23.0 i wy偶szej,
  4. d) Opera w wersji 12.0 i wy偶szej,
  5. e) Safari w wersji 5.0 i wy偶szej,

3) w艂膮czenie w przegl膮darce internetowej mo偶liwo艣ci zapisu plik贸w cookies oraz obs艂ugi javascriptu;

4) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);

5) zalecana minimalna rozdzielczo艣膰 ekranu 1024 x 768 pikseli

  1. W celu zapewnienia bezpiecze艅stwa komunikat贸w i danych przekazywanych w Sklepie, Sprzedaj膮cy podejmuje 艣rodki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagro偶enia, w szczeg贸lno艣ci 艣rodki s艂u偶膮ce zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesy艂anych przez Internet. Sprzedaj膮cy zapewnia bezpiecze艅stwo transmisji danych przekazywanych w Sklepie poprzez stosowanie protoko艂u SSL (SecureSocketLayer).
  2. Kupuj膮cy korzystaj膮cy ze Sklepu jest zobowi膮zany do:

1) korzystania ze Sklepu w spos贸b zgodny z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,

2) korzystania ze Sklepu zgodnie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem d贸br osobistych innych podmiot贸w,

3) niedostarczania i nieprzekazywania tre艣ci o charakterze bezprawnym,

4) korzystania ze Sklepu w spos贸b niezak艂贸caj膮cy jego funkcjonowania,

5) korzystania z wszelkich tre艣ci zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie w艂asnego u偶ytku osobistego,

6) niepodejmowania dzia艂a艅 polegaj膮cych na rozsy艂aniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu niezam贸wionej informacji handlowej (spam), prowadzenie na stronach internetowych Sklepu jakiejkolwiek dzia艂alno艣ci komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.

  1. Sprzedaj膮cy w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialno艣ci za zak艂贸cenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane si艂膮 wy偶sz膮, niedozwolonym dzia艂aniem os贸b trzecich lub niekompatybilno艣膰 Sklepu z infrastruktur膮 techniczn膮 Kupuj膮cego.
  2. Kupuj膮cy zobowi膮zany jest do podania prawdziwych, aktualnych i pe艂nych danych w formularzach, o kt贸rych mowa w paragrafie 5 Regulaminu 聽- ZAWARCIE UMOWY I JEJ REALIZACJA, a tak偶e post臋powa膰 zgodnie z warunkami Regulaminu. Dane podawane przez Kupuj膮cego nie mog膮 narusza膰 przepis贸w aktualnie obowi膮zuj膮cego prawa oraz d贸br osobistych i praw os贸b trzecich.
  3. Przegl膮danie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji.
  • 4 WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
  1. Klient, przegl膮daj膮c strony Sklepu, w szczeg贸lno艣ci prezentuj膮ce Produkty, us艂ugi i koszty wysy艂ki, ma mo偶liwo艣膰 zapoznania si臋 z ich opisem, cechami, parametrami technicznymi, cen膮 oraz kosztem wysy艂ki i kosztami dodatkowymi. Sprzedaj膮cy zobowi膮zuje si臋 do prezentowania na powy偶szych stronach jasnych i rzetelnych informacji umo偶liwiaj膮cych Klientowi zapoznanie si臋 z jego ofert膮.
  2. Warunkiem z艂o偶enia Zam贸wienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie si臋 z聽niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowie艅 w czasie realizacji Zam贸wienia oraz posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  3. Umowa zawierana jest w j臋zyku polskim, zgodnie z przepisami polskiego prawa i niniejszym Regulaminem.
  4. Sklep prowadzi sprzeda偶 detaliczn膮 Produkt贸w za po艣rednictwem sieci Internet.
  5. Informacje o Produktach umieszczonych w Sklepie nie stanowi膮 oferty w聽rozumieniu kodeksu cywilnego (art. 71 Kodeksu cywilnego).
  6. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie s膮 nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodz膮 bezpo艣rednio od producenta. Produkty s膮 przechowywane zgodnie z wymogami producenta, w spos贸b gwarantuj膮cy zachowanie wymog贸w jako艣ciowych wymaganych przez producenta lub odpowiednie organy kontrolne.
  7. Sprzedaj膮cy jest zobowi膮zany i zobowi膮zuje si臋 艣wiadczy膰 us艂ugi i dostarcza膰 rzeczy wolne od wad.
  8. Sprzedaj膮cy informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produkt贸wznajduj膮cych si臋 w聽Sklepie.
  9. Wszelkie terminy liczone s膮 zgodnie z art. 111聽Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach ko艅czy si臋 z up艂ywem ostatniego dnia, a聽je偶eli pocz膮tkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzgl臋dnia si臋 przy obliczaniu terminu dnia, w kt贸rym to zdarzenie nast膮pi艂o.
  10. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu:
  11. a) podana jest w z艂otych polskich i zawiera podatki,
  12. b) nie zawiera koszt贸w dostawy.

O 艂膮cznej cenie Produktu b臋d膮cego przedmiotem Zam贸wienia wraz
z podatkami, a tak偶e o kosztach dostawy oraz o innych kosztach, a gdy nie mo偶na ustali膰 wysoko艣ci tych op艂at - o obowi膮zku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie sk艂adania Zam贸wienia, w tym tak偶e w chwili wyra偶enia przez Klienta woli zwi膮zania si臋 Umow膮.

  1. Cen膮 wi膮偶膮c膮 i ostateczn膮 jest cena podana w podsumowaniu Zam贸wienia w chwili z艂o偶enia zam贸wienia przez Klienta za po艣rednictwem Sklepu.
  2. Ceny Produkt贸w prezentowanych na stronach internetowych Sklepu mog膮 ulega膰 zmianie, przy czym zmiana ceny Produktu nie ma wp艂ywu na Zam贸wienia z艂o偶one przed wej艣ciem w 偶ycie zmiany ceny.
  3. Sprzedaj膮cy nie pobiera 偶adnych op艂at za komunikowanie si臋 z nim z wykorzystaniem 艣rodk贸w porozumiewania si臋 na odleg艂o艣膰, a Kupuj膮cy poniesie jedynie koszty w wysoko艣ci wynikaj膮cej z umowy jak膮 zawar艂 z osob膮 trzeci膮 艣wiadcz膮c膮 na jego rzecz okre艣lon膮 us艂ug臋 umo偶liwiaj膮ca porozumiewania na odleg艂o艣膰.
  4. Promocje w Sklepie nie podlegaj膮 艂膮czeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  • 5 ZAWARCIE UMOWY I JEJ REALIZACJA
    1. Sprzedaj膮cy mo偶e z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o wypowiedzeniu umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta przesy艂aj膮c Klientowi o艣wiadczenie o wypowiedzeniu umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) aktualnie zarejestrowany w Sklepie internetowym.
    2. Wypowiedzenie umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta przez kt贸r膮kolwiek ze Stron, jak r贸wnie偶 rozwi膮zanie umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta za zgod膮 obu Stron b臋dzie skutkowa艂o zablokowaniem i usuni臋ciem Konta Klienta ze Sklepu internetowego.
      1. Zam贸wienia s膮 przyjmowane za po艣rednictwem strony internetowej Sklepu www.zazazu.pl.
      2. Zam贸wienia dokonywane za po艣rednictwem strony internetowej mo偶na sk艂ada膰 24 godziny na dob臋, 7 dni w tygodniu, przez ca艂y rok.
      3. W celu z艂o偶enia Zam贸wienia Klient powinien wykona膰 nast臋puj膮ce czynno艣ci, z聽kt贸rych cz臋艣膰 mo偶e by膰 wielokrotnie powtarzana:
        1. doda膰 Produkt do elektronicznego koszyka w Sklepie
        2. wype艂ni膰 formularz s艂u偶膮cy do okre艣lenia:
          - danych Klienta,
          - miejsca wydania (adres wysy艂ki),
          - sposobu聽 dostawy,
          - spos贸b dokonania p艂atno艣ci
        3. wpisa膰 dane do faktury, je艣li s膮 inne ni偶 dane do odbioru Zam贸wienia, je偶eli Klientowi ma zosta膰 wystawiona faktura VAT;
        4. potwierdzi膰 zapoznanie si臋 i zaakceptowa膰 Regulamin;
        5. wyrazi膰 zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych Klienta podanych podczas sk艂adania Zam贸wienia;
        6. z艂o偶y膰 Zam贸wienie poprzez klikni臋cie przycisku "KUPUJ臉 I P艁AC臉".
      1. W trakcie procedury sk艂adania Zam贸wienia 鈥 a偶 do momentu naci艣ni臋cia na przycisk 鈥濳UPUJ臉 I P艁AC臉鈥, Klient ma mo偶liwo艣膰 modyfikowania Zam贸wienia w szczeg贸lno艣ci w zakresie wyboru Produktu/贸w, obszaru i 聽sposobu dostarczenia Produktu/贸w, sposobu p艂atno艣ci, danych podanych w聽formularzu zam贸wienia. W celu modyfikacji Zam贸wienia w zakresie wyboru nale偶y nacisn膮膰 na przycisk 鈥瀂aktualizuj koszyk鈥 widoczny na stronie Sklepu podczas procedury sk艂adania Zam贸wienia.
      2. Informacje o Produkcie stanowi膮 zaproszenie do zawarcia umowy w聽rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesy艂aj膮c do Sklepu Zam贸wienie, sk艂ada ofert臋 zawarcia Umowy sprzeda偶y zam贸wionych Produkt贸w ze Sklepem.
      3. Po z艂o偶eniu Zam贸wienia Sprzedaj膮cy weryfikuje czy Zam贸wienie zosta艂o z艂o偶one prawid艂owo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedaj膮cego, i偶 Zam贸wienie zosta艂o z艂o偶one nieprawid艂owo, Sprzedaj膮cy poinformuje o tym Klienta wysy艂aj膮c wiadomo艣膰 na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przeka偶e informacj臋 drog膮 telefoniczn膮 na numer wskazany przez Klienta.
      4. Po z艂o偶eniu prawid艂owego Zam贸wienia Sprzedaj膮cy niezw艂ocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocze艣nie przyjmuje Zam贸wienie do realizacji. Z chwil膮 otrzymania przez Klienta wiadomo艣ci elektronicznej od Sprzedaj膮cego - na podany w trakcie sk艂adania Zam贸wienia adres poczty elektronicznej -
        z potwierdzeniem otrzymania Zam贸wienia i przyj臋cia Zam贸wienia do realizacji zostaje zawarta Umowa pomi臋dzy Klientem a Sprzedaj膮cym. Potwierdzenie, udost臋pnienie, utrwalenie, zabezpieczenie tre艣ci zawartej Umowy nast臋puje przez przes艂anie Klientowi wskazanej powy偶ej wiadomo艣ci elektronicznej
        z potwierdzeniem otrzymania Zam贸wienia i przyj臋cia Zam贸wienia do realizacji wraz z za艂膮cznikami w formacie pdf w postaci niniejszego Regulaminu, pouczenia o prawie odst膮pienia od umowy oraz wzorem formularza o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy.
      5. W przypadku braku w magazynie zam贸wionego Produktu lub braku mo偶liwo艣ci realizacji zam贸wienia Klienta z innych przyczyn, w tym tak偶e, je艣li zakup ich od dostawc贸w Sprzedaj膮cego nie b臋dzie mo偶liwy w czasie przewidzianym na realizacj臋 Zam贸wienia, Sprzedaj膮cy niezw艂ocznie poinformuje Klienta
        o zaistnia艂ej sytuacji wysy艂aj膮c wiadomo艣膰 na wskazany przez Klienta adres
        e-mail lub przeka偶e informacj臋 drog膮 telefoniczn膮 na numer wskazany przez Klienta.
      6. W przypadku, gdy realizacja cz臋艣ci Zam贸wienia nie b臋dzie mo偶liwa, Sprzedaj膮cy mo偶e zaproponowa膰 Klientowi:
        1. anulowanie ca艂o艣ci Zam贸wienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Sprzedaj膮cy b臋dzie zwolniony z obowi膮zku realizacji Zam贸wienia);
        2. anulowanie Zam贸wienia w cz臋艣ci, w kt贸rej realizacja nie jest mo偶liwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta, Zam贸wienie zostanie zrealizowane w cz臋艣ci, przy czym Sprzedaj膮cy b臋dzie zwolniony z obowi膮zku jego realizacji w聽pozosta艂ym zakresie);
        3. podzia艂 Zam贸wienia i wyznaczenie nowego Terminu dostawy w聽odniesieniu do tej cz臋艣ci Zam贸wienia, kt贸rej realizacja nie jest mo偶liwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wys艂anie sk艂adaj膮cych si臋 na Zam贸wienie Produkt贸w zostanie dokonane w kilku odr臋bnych przesy艂kach, za艣 Klient nie b臋dzie ponosi艂 dodatkowych koszt贸w zwi膮zanych z聽podzia艂em Zam贸wienia na kilka wysy艂ek).
      7. W przypadku gdy Klient nie wybierze 偶adnego ze sposob贸w realizacji Zam贸wienia w sytuacji, o kt贸rej mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu (w tym r贸wnie偶 w przypadku braku mo偶liwo艣ci nawi膮zania kontaktu z Klientem z聽przyczyn niele偶膮cych po stronie Sprzedaj膮cego), Sprzedaj膮cy dostarczy Klientowi Produkty, co do kt贸rych Zam贸wienie mo偶e by膰 zrealizowane w聽terminie, w pozosta艂ym zakresie zam贸wienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie sk艂adania Zam贸wienia. Klient mo偶e odst膮pi膰 od Umowy w聽zakresie, w jakim zosta艂a zrealizowana, na zasadach okre艣lonych w 搂 11 Regulaminu.
      8. W przypadku anulowania Zam贸wienia w sytuacji wskazanej w ust. 9 niniejszego paragrafu, je艣li zap艂ata za przedmiot Zam贸wienia zosta艂a dokonana z g贸ry, Sprzedaj膮cy zwr贸ci Klientowi zap艂acon膮 kwot臋 (lub jej cz臋艣ci w przypadku realizacji zam贸wienia w cz臋艣ci) zgodnie z powszechnie obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa. Zasady zwrotu nale偶no艣ci zosta艂y szczeg贸艂owo opisane
        w 搂 11 Regulaminu.
      9. W przypadku podania przez Klienta b艂臋dnego lub niedok艂adnego Adresu pocztowego, Sprzedaj膮cy nie ponosi odpowiedzialno艣ci za niedostarczenie lub op贸藕nienie w dostarczeniu przedmiotu Zam贸wienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
      10. Kupuj膮cy mo偶e skorzysta膰 z opcji zapami臋tania jego danych przez system w celu u艂atwienia procesu sk艂adania kolejnego Zam贸wienia. W tym celu Kupuj膮cy powinien poda膰 login i has艂o, niezb臋dne do uzyskania dost臋pu do swojego Konta Klienta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Has艂o jest ci膮giem znak贸w ustalanych przez Klienta. Has艂o Klienta nie jest znane Sprzedaj膮cemu i Klient ma obowi膮zek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowo艂anym dost臋pem os贸b trzecich.
      11. Kupuj膮cy ma mo偶liwo艣膰 w ka偶dej chwili wgl膮du, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuni臋cia konta z Systemu.
      12. Zarejestrowanie Konta Klienta w Sklepie internetowym wymaga wype艂nienia formularza rejestracji przez podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) oraz has艂a. W celu dokonania rejestracji Konta Klienta wymagane jest zapoznanie si臋 i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, a tak偶e wyra偶enie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji, oznaczonych jako obligatoryjne. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest niezb臋dne do za艂o偶enia Konta Klienta, realizacji i obs艂ugi zam贸wie艅 z艂o偶onych w Sklepie internetowym, a tak偶e prawid艂owej realizacji us艂ug 艣wiadczonych drog膮 elektroniczn膮. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednak偶e konieczne w celu za艂o偶enia Konta Klienta. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do za艂o偶enia Konta Klienta.
      13. Po wype艂nieniu formularza rejestracji nale偶y nacisn膮膰 przycisk 鈥瀂arejestruj si臋鈥. Nast臋pnie, na podany w formularzu rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail), zostanie przez Sprzedaj膮cego wys艂ana wiadomo艣膰 potwierdzaj膮ca zarejestrowanie Konta Klienta. Umowa o 艣wiadczenie us艂ug drog膮 elektroniczn膮 w zakresie umo偶liwienia Klientowi za艂o偶enia i korzystania z Konta Klienta na stronie internetowej Sklepu internetowego zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta wiadomo艣ci elektronicznej potwierdzaj膮cej zarejestrowanie Konta Klienta. Us艂uga Konta Klienta 艣wiadczona jest nieodp艂atnie przez czas nieoznaczony.
      14. Po zarejestrowaniu Konta Klienta, Klient mo偶e zalogowa膰 si臋 do Sklepu internetowego podaj膮c wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz has艂o.
    3. Klient mo偶e wypowiedzie膰 umow臋 o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta w ka偶dej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia koszt贸w, w szczeg贸lno艣ci przez przes艂anie Sprzedaj膮cemu 聽za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected], 聽albo w formie pisemnej na adres pocztowy Sprzedaj膮cego wskazany w 搂 1 punkt 4 Regulaminu, 偶膮dania usuni臋cia Konta Klienta wraz ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) aktualnie zarejestrowanego w Sklepie internetowym.
      1. Sprzedaj膮cy mo偶e wypowiedzie膰 umow臋 o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia z wa偶nych przyczyn, do kt贸rych nale偶膮:

      1) korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w spos贸b naruszaj膮cy przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu,
      2) korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w spos贸b naruszaj膮cy prawa os贸b trzecich lub dobre obyczaje,
      3) korzystanie przez Klienta ze Sklepu internetowego w spos贸b zak艂贸caj膮cy jego funkcjonowanie,
      4) przesy艂anie lub umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu internetowego niezam贸wionej informacji handlowej (spam).

      1. Sprzedaj膮cy mo偶e z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o wypowiedzeniu umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta przesy艂aj膮c Klientowi o艣wiadczenie o wypowiedzeniu umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta za po艣rednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) aktualnie zarejestrowany w Sklepie internetowym.
      2. Wypowiedzenie umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta przez kt贸r膮kolwiek ze Stron, jak r贸wnie偶 rozwi膮zanie umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta za zgod膮 obu Stron b臋dzie skutkowa艂o zablokowaniem i usuni臋ciem Konta Klienta ze Sklepu internetowego.
      3. Wypowiedzenie umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta przez kt贸r膮kolwiek ze Stron, jak r贸wnie偶 rozwi膮zanie umowy o 艣wiadczenie us艂ugi Konta Klienta za zgod膮 obu Stron nie ma wp艂ywu na prawa nabyte przez Strony przed wypowiedzeniem lub rozwi膮zaniem umowy.
  • 6 ZAP艁ATA CENY
  1. Na ka偶dy sprzedany Produkt Sprzedaj膮cy wystawia paragon lub na 偶yczenie Klienta imienny dow贸d zakupu (faktur臋).
  2. Zam贸wienia z艂o偶one w Sklepie mog膮台 by膰虂 op艂acone wy艂膮cznie z g贸ry (przed odbiorem przedmiotu zam贸wienia).
  3. Sprzedaj膮cy udost臋pnia Klientowi nast臋puj膮ce sposoby p艂atno艣ci z tytu艂u Umowy z dostaw膮 na terytorium Polski:
  4. p艂atno艣膰 przelewem
  5. p艂atno艣膰 za pomoc膮 bankowo艣ci internetowej - kart膮 kredytow膮 lub e-przelewem.
  6. za pobraniem
  7. Obs艂ug臋 p艂atno艣ci elektronicznych i kart膮 p艂atnicz膮 prowadzi PayU SA.
  8. Klient dokonuje zakupu Produktu wed艂ug cen oraz wysoko艣ci koszt贸w Dostawy obowi膮zuj膮cych w chwili z艂o偶enia Zam贸wienia.
  9. Sprzedaj膮cy zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produkt贸w oraz wysoko艣ci koszt贸w Dostawy, w szczeg贸lno艣ci w przypadku zmiany cennik贸w us艂ug 艣wiadczonych przez podmioty realizuj膮ce Dostawy. Postanowienie to nie dotyczy skutecznie z艂o偶onych Zam贸wie艅.
  10. Klient zobowi膮zany jest do dokonania p艂atno艣ci w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. W przypadku braku zap艂aty w powy偶szym czasie, Zam贸wienie jest anulowane, a informacja o tym jest wysy艂ana do Klienta na adres poczty elektronicznej podanej przy sk艂adaniu Zam贸wienia. Klient nie ponosi 偶adnych koszt贸w w zwi膮zku z anulowaniem Zam贸wienia.
  11. W przypadku wyboru przez Klienta p艂atno艣ci za pobraniem przy odbiorze przesy艂ki, Klient obowi膮zany jest do dokonania p艂atno艣ci przy odbiorze przesy艂ki.
  • 7 DOSTAWA
  1. Dostawa Produktu dost臋pna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa realizowana jest za po艣rednictwem InPost sp. z o.o. (przesy艂ka kurierska lub do paczkomatu InPost)
  3. Zam贸wienia realizowane za po艣rednictwem firmy kurierskiej InPost sp. z o.o. dor臋czane s膮 wy艂膮cznie w dni robocze, w godzinach 8:00 - 17:00.
  4. Szczeg贸艂owe warunki dostawy zam贸wienia realizowanego za po艣rednictwem InPost sp. z o.o.. s膮 okre艣lone w Regulaminie g艂贸wnym 艣wiadczenia us艂ug pocztowych i przewozowych przez InPost sp. z o.o. i Regulaminie 艣wiadczenia us艂ugi 鈥濸aczkomaty 24/7鈥 przez InPost Sp. z o.o. 鈥 dost臋pnych na stronie: www.inpost.pl.
  5. Dostawa Produktu do Klienta jest odp艂atna, chyba 偶e Umowa stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu s膮 wskazywane Klientowi w trakcie sk艂adania Zam贸wienia, w tym tak偶e w chwili wyra偶enia przez Klienta woli zwi膮zania si臋 Umow膮. W przypadku wysy艂ki poza terytorium Polski prosimy o wcze艣niejszy kontakt przed zakupem w celu ustalenia koszt贸w dostawy. Adres kontaktu: [email protected].
  • 8 REALIZACJA ZAM脫WIENIA
  1. Realizacja Zam贸wienia nast臋puje niezw艂ocznie po zawarciu Umowy oraz - w przypadku p艂atno艣ci przelewem 鈥 po zaksi臋gowaniu pe艂nej wp艂aty Klienta na koncie Sprzedaj膮cego lub 鈥 w wypadku p艂atno艣ci obs艂ugiwanych przez PayU S.A. 鈥 po potwierdzeniu przez ten podmiot poprawnego wykonania pe艂nej p艂atno艣ci (z zastrze偶eniem 搂 6 ust. 7)
  2. Zakupiony Produkt wraz z wybranym przez Kupuj膮cego dokumentem sprzeda偶y wysy艂any jest kurierem pod wskazany przez Kupuj膮cego w聽Zam贸wieniu Adres pocztowy lub paczkomat.
  3. Termin dostawy Produktu do Klientawynosi do 5 Dni Roboczych, chyba 偶e w聽opisie danego Produktu lub w trakcie sk艂adania Zam贸wienia podano inny termin. W przypadku Produkt贸w o r贸偶nych terminach dostawy, terminem dostawy jest najd艂u偶szy podany termin, kt贸ry jednak nie mo偶e przekroczy膰 30 Dni Roboczych. Pocz膮tek biegu Terminu dostawy Produktu do Klienta liczy si臋 od dnia wys艂ania przesy艂ki.
  4. Mo偶liwy jest r贸wnie偶 osobisty odbi贸r przez Kupuj膮cego zakupionego Produktu w salonie sprzeda偶y pod adresem Sprzedaj膮cego: ZAZAZU Sp. z o.o., ul. J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut. W wyboru opcji osobistego odbioru Kupuj膮cy powinien zaznaczy膰 t臋 opcj臋 w trakcie sk艂adania Zam贸wienia.

  • 9 REKLAMACJA
  1. Klientowi przys艂uguje prawo do z艂o偶enia reklamacji dotycz膮cej zakupionego za po艣rednictwem Sklepu Produktu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub zniszczenia Produktu w przesy艂ce, wady Produktu, niezgodno艣ci Produktu z umow膮 oraz korzystania ze Sklepu.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialno艣ci Sprzedawcy wzgl臋dem Klienta s膮 okre艣lone powszechnie obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, w szczeg贸lno艣ci w Kodeksie cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮 z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  3. Szczeg贸艂owe postanowienia dotycz膮ce reklamacji Produktu zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy zawartej ze Sprzedaj膮cym do dnia 31. grudnia 2022 r. okre艣laj膮 przepisy Kodeksu Cywilnego (w szczeg贸lno艣ci art. 556-576) oraz Ustawa o prawach konsumenta - w brzmieniu obowi膮zuj膮cym do dnia 31. grudnia 2022 r. Przepisy te okre艣laj膮 w szczeg贸lno艣ci podstaw臋 i zakres odpowiedzialno艣ci Sprzedawcy wzgl臋dem Klienta, je偶eli sprzedany Produkt ma wad臋 fizyczn膮 lub prawn膮 (r臋kojmia). Sprzedaj膮cy obowi膮zany jest dostarczy膰 Klientowi Produkt bez wad.
  4. Szczeg贸艂owe postanowienia dotycz膮ce reklamacji Produktu 鈥 rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wy艂膮czeniem jednak rzeczy ruchomej, kt贸ra s艂u偶y wy艂膮cznie jako no艣nik tre艣ci cyfrowej 鈥 zakupionego przez Konsumenta/Przedsi臋biorc臋 z uprawnieniami Konsumenta na podstawie Umowy zawartej ze Sprzedaj膮cym od dnia 1 stycznia 2023 r. okre艣laj膮 przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowi膮zuj膮cym od dnia 1 stycznia 2023 r., w szczeg贸lno艣ci art. 43a - 43g. Przepisy te okre艣laj膮 w szczeg贸lno艣ci podstaw臋 i zakres odpowiedzialno艣ci Sprzedaj膮cego wzgl臋dem Konsumenta/Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta w razie braku zgodno艣ci Produktu z Umow膮.
  5. Reklamacj臋 mo偶na sk艂ada膰 w formie elektronicznej na adres mailowy: [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedaj膮cego: ZAZAZU Sp. z o.o., ul. J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut.
  6. Zaleca si臋 podanie w opisie reklamacji:
  7. a) informacji i okoliczno艣ci dotycz膮cych przedmiotu reklamacji, w szczeg贸lno艣ci rodzaju i daty wyst膮pienia wady;
  8. b) 偶膮dania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodno艣ci z Umow膮 lub o艣wiadczenia o obni偶eniu ceny albo odst膮pieniu od Umowy;
  9. c) danych kontaktowych sk艂adaj膮cego reklamacj臋 - u艂atwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedaj膮cego.

Wymogi podane w zdaniu poprzednim maj膮 form臋 jedynie zalecenia i nie wp艂ywaj膮 na skuteczno艣膰 reklamacji z艂o偶onych z pomini臋ciem zalecanego opisu reklamacji.

  1. Konsument/Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta udost臋pnia Sprzedaj膮cemu Produkt podlegaj膮cy naprawie lub wymianie. Sprzedaj膮cy odbiera od Konsumenta/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta Produkt na sw贸j koszt.
  2. Produkt jest zgodny z umow膮, je偶eli zgodne z umow膮 pozostaj膮 w szczeg贸lno艣ci jego:

1) opis, rodzaj, ilo艣膰, jako艣膰, kompletno艣膰 i funkcjonalno艣膰,

2) przydatno艣膰 do szczeg贸lnego celu, do kt贸rego jest potrzebny Konsumentowi/Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta, o kt贸rym Konsument/Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta powiadomi艂 Sprzedaj膮cego najp贸藕niej w chwili zawarcia umowy i kt贸ry Sprzedaj膮cy zaakceptowa艂.

  1. Ponadto Produkt, aby zosta艂 uznany za zgodny z Umow膮, musi:

1) nadawa膰 si臋 do cel贸w, do kt贸rych zazwyczaj u偶ywa si臋 Produktu tego rodzaju, z uwzgl臋dnieniem obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

2) wyst臋powa膰 w takiej ilo艣ci i mie膰 takie cechy, w tym trwa艂o艣膰 i bezpiecze艅stwo, i kt贸rych Konsument/Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta mo偶e rozs膮dnie oczekiwa膰, bior膮c pod uwag臋 charakter Produktu oraz publiczne zapewnienie z艂o偶one przez Sprzedaj膮cego, jego poprzednik贸w prawnych lub osoby dzia艂aj膮ce w ich imieniu, w szczeg贸lno艣ci w reklamie lub na etykiecie,

3) by膰 dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, kt贸rych dostarczenia Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta mo偶e rozs膮dnie oczekiwa膰;

4) by膰 takiej samej jako艣ci jak pr贸bka lub wz贸r, kt贸re Sprzedaj膮cy udost臋pni艂 Konsumentowi/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta przed zawarciem Umowy, i odpowiada膰 opisowi takiej pr贸bki lub takiego wzoru.

  1. Sprzedaj膮cy nie ponosi odpowiedzialno艣ci za brak zgodno艣ci Produktu z Umow膮 w zakresie, o kt贸rym mowa w ust. 14 lub 15, je偶eli Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta, najp贸藕niej w chwili zawarcia Umowy, zosta艂 wyra藕nie poinformowany, 偶e konkretna cecha Produktu odbiega od wymog贸w zgodno艣ci z Umow膮 okre艣lonych w ust. 14 lub 15, oraz wyra藕nie i odr臋bnie zaakceptowa艂 brak konkretnej cechy Produktu.
  2. Sprzedaj膮cy ponosi odpowiedzialno艣膰 za brak zgodno艣ci Produktu z Umow膮 istniej膮cy w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ci膮gu dw贸ch lat od tej chwili, chyba 偶e termin przydatno艣ci Produktu do u偶ycia, okre艣lony przez Sprzedaj膮cego jest d艂u偶szy.
  3. Je偶eli Produkt jest niezgodny z Umow膮 Konsument/Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta mo偶e 偶膮da膰 jego naprawy lub wymiany.
  4. Sprzedaj膮cy mo偶e dokona膰 wymiany, gdy Konsument/Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta 偶膮da naprawy, lub Sprzedaj膮cy mo偶e dokona膰 naprawy, gdy Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta 偶膮da wymiany, je偶eli doprowadzenie do zgodno艣ci Produktu z Umow膮 w spos贸b wybrany przez Konsumenta jest niemo偶liwe albo wymaga艂oby nadmiernych koszt贸w dla Sprzedaj膮cego.
  5. Je偶eli naprawa i wymiana s膮 niemo偶liwe lub wymaga艂yby nadmiernych koszt贸w dla Sprzedaj膮cego, mo偶e on odm贸wi膰 doprowadzenia Produktu do zgodno艣ci z Umow膮.
  6. W wypadkach okre艣lonych Ustaw膮 o prawach konsumenta, w przypadku gdy Produkt jest niezgodny z Umow膮, Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta mo偶e z艂o偶y膰 o艣wiadczenie o obni偶eniu ceny albo odst膮pieniu od Umowy. Dotyczy to sytuacji, gdy:
  7. a) Sprzedaj膮cy odm贸wi艂 doprowadzenia Produktu do zgodno艣ci z Umow膮 z uwagi na niemo偶liwo艣膰 wykonania naprawy lub wymiany b膮d藕 nadmierne koszty z tym zwi膮zane,
  8. b) Sprzedaj膮cy nie doprowadzi艂 Produktu do zgodno艣ci z Umow膮 w rozs膮dnym czasie od chwili, w kt贸rej zosta艂 poinformowany przez Konsumenta/ Przedsi臋biorc臋 z uprawnieniami Konsumenta o braku zgodno艣ci Produktu z Umow膮, i bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Konsumenta/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta, uwzgl臋dniaj膮c specyfik臋 Produktu oraz cel, w jakim Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta go naby艂;
  9. c) pomimo pr贸b podejmowanych przez Sprzedaj膮cego w celu doprowadzenia Produktu do zgodno艣ci z Umow膮, brak ten wyst臋puje nadal,
  10. d) brak zgodno艣ci Produktu z Umow膮 jest na tyle istotny, 偶e uzasadnia obni偶enie ceny albo odst膮pienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze 艣rodk贸w ochrony wskazanych w ust. 18;
  11. e) z o艣wiadczenia Sprzedaj膮cego lub okoliczno艣ci wyra藕nie wynika, 偶e nie doprowadzi on Produktu do zgodno艣ci z Umow膮 w rozs膮dnym czasie lub bez nadmiernych niedogodno艣ci dla Konsumenta/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta.
  12. Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta nie mo偶e 偶膮da膰 odst膮pienia od Umowy Sprzeda偶y, je偶eli brak zgodno艣ci Produktu z Umow膮 jest nieistotny.
  13. O rozstrzygni臋ciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drog膮 poczty elektronicznej b膮d藕 za pomoc膮 poczty tradycyjnej.
  14. Sprzedaj膮cy rozpoznaje reklamacj臋 w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w聽prawid艂owej postaci. Brak ustosunkowania si臋 Sprzedaj膮cego w powy偶szym terminie oznacza, 偶e Sprzedaj膮cy uzna艂 reklamacj臋 za uzasadnion膮.
  • 10 PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY
  1. Konsument/Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta, kt贸ry zawar艂 Umow臋 na odleg艂o艣膰, mo偶e w terminie 14 dni kalendarzowych odst膮pi膰 od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia koszt贸w, z wyj膮tkiem koszt贸w okre艣lonych w pkt. 14 -16 niniejszego paragrafu (koszty zu偶ycia i zwrotu), z zastrze偶eniem pkt. 17. Termin odst膮pienia od Umowy zawartej na odleg艂o艣膰 wynosi 14 dni i jest liczony od momentu otrzymania Produktu, a do zachowania terminu wystarczy wys艂anie Sprzedaj膮cemu o艣wiadczenia przed jego up艂ywem.
  2. Do zachowania terminu odst膮pienia wystarcza wys艂anie pisemnego o艣wiadczenia o odst膮pieniu w formie papierowej na adres Sprzedaj膮cego: ZAZAZU Sp. z o.o., ul. J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut lub za pomoc膮 poczty elektronicznej na adres [email protected]
  3. Bieg terminu do odst膮pienia od umowy rozpoczyna si臋:
  4. dla umowy, w wykonaniu kt贸rej Sprzedawca wydaje Produkt, b臋d膮c zobowi膮zany do przeniesienia jego w艂asno艣ci (np. Umowa sprzeda偶y) - od obj臋cia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazan膮 przez niego osob臋 trzeci膮 inn膮 ni偶 przewo藕nik, a w przypadku umowy, kt贸ra:
  5. a) obejmuje wiele Produkt贸w, kt贸re s膮 dostarczane osobno, partiami lub w cz臋艣ciach od obj臋cia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub cz臋艣ci albo
  6. b) polega na regularnym dostarczaniu Produkt贸w przez czas oznaczony - od obj臋cia w posiadanie pierwszego z Produkt贸w;
  7. dla pozosta艂ych um贸w - od dnia zawarcia umowy
  8. Je偶eli Konsument/Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta nie zosta艂 poinformowany przez Sprzedaj膮cego o prawie odst膮pienia od Umowy, prawo to wygasa po up艂ywie 12 miesi臋cy od dnia up艂ywu terminu, o kt贸rym mowa w ust. 3 albo 2.
  9. Je偶eli Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta zosta艂 poinformowany przez Sprzedaj膮cego o prawie odst膮pienia od Umowy przed wyga艣ni臋ciem tego prawa zgodnie z ust. 4, termin do odst膮pienia od umowy up艂ywa po 14 dniach od udzielenia Konsumentowi/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta informacji o tym prawie.
  10. Sprzedaj膮cy niezw艂ocznie potwierdzi Konsumentowi/Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta za po艣rednictwem poczty mailowej (na podany przez Konsumenta/ Przedsi臋biorc臋 z uprawnieniami Konsumenta przy zawieraniu umowy adres e-mail i inny je偶eli zosta艂 podany w z艂o偶onym o艣wiadczeniu) otrzymanie o艣wiadczenia o odst膮pieniu od Umowy.
  11. W razie odst膮pienia od Umowy, Umowa jest uwa偶ana za niezawart膮. To, co strony 艣wiadczy艂y, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba 偶e zmiana by艂a konieczna w granicach zwyk艂ego zarz膮du.
  12. Odst膮pienie od Umowy przez Kupuj膮cego b臋d膮cego Konsumentem/ Przedsi臋biorc膮 z uprawnieniami Konsumenta nie jest mo偶liwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegaj膮 艣wiadczenia i towary, od nabycia kt贸rych, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, nie mo偶na odst膮pi膰 (dotyczy to np. produkt贸w ulegaj膮cych szybkiemu zepsuciu lub maj膮cych kr贸tki termin przydatno艣ci do spo偶ycia).
  13. Sprzedaj膮cy ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania o艣wiadczenia Konsumenta Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta / o聽odst膮pieniu od umowy, zwr贸ci膰 Konsumentowi/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta wszystkie dokonane przez niego p艂atno艣ci, w tym koszty dostawy Produktu (z wyj膮tkiem dodatkowych koszt贸w wynikaj膮cych z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostawy dost臋pny w Sklepie).
  14. Sprzedaj膮cy dokonuje zwrotu p艂atno艣ci przy u偶yciu takiego samego sposobu p艂atno艣ci, jakiego u偶y艂 Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta, chyba 偶e Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta wyra藕nie zgodzi艂 si臋 na inny spos贸b p艂atno艣ci, kt贸ry nie wi膮偶e si臋 dla niego z 偶adnymi kosztami.
  15. Sprzedaj膮cy mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem zap艂aty otrzymanej od Konsumenta/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta/ Przedsi臋biorc臋 z uprawnieniami Konsumenta dowodu jej odes艂ania, w zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej.
  16. Je偶eli Sprzedaj膮cy nie zaproponowa艂, 偶e sam odbierze Produkt od Konsumenta/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta, mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.
  17. Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowi膮zek niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w kt贸rym odst膮pi艂 od umowy, zwr贸ci膰 Produkt Sprzedaj膮cemu lub przekaza膰 go osobie upowa偶nionej przez Sprzedaj膮cego do odbioru, chyba 偶e Sprzedaj膮cy zaproponowa艂, 偶e sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odes艂anie Produktu przed jego up艂ywem. Konsument mo偶e zwr贸ci膰 Produkt na adres: ZAZAZU Sp. z o.o., ul. J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut.
  18. Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialno艣膰 za zmniejszenie warto艣ci Produktu b臋d膮ce wynikiem korzystania z niego w spos贸b wykraczaj膮cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  19. Je偶eli Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta wybra艂 spos贸b dostawy Produktu inny ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostawy dost臋pny w Sklepie, Sprzedaj膮cy nie jest zobowi膮zany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt贸w.
  20. Konsument ponosi bezpo艣rednie koszty zwrotu Produktu, z wyj膮tkiem sytuacji okre艣lonej w pkt 17.
  21. Sprzedaj膮cy ponosi koszty zwrotu Produktu, je偶eli:
    1. Konsument wy艣le pisemne o艣wiadczenie o odst膮pieniu w formie papierowej, z podaniem swojego adresu e-mail na adres Sprzedaj膮cego: ZAZAZU Sp. z o.o., ul. J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut lub za pomoc膮 poczty elektronicznej na adres: [email protected] oraz
    2. Konsument wybierze spos贸b dostawy (zwrotu Produktu) za po艣rednictwem InPost

Po otrzymaniu o艣wiadczenia, Sprzedaj膮cy wysy艂a na adres e-mail -聽 zawarty w o艣wiadczeniu - list przewozowy InPost, kt贸ry Konsument nakleja na starannie zapakowan膮 paczk臋 z聽Produktem.

  1. Prawo odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 nie przys艂uguje Konsumentowi w odniesieniu do um贸w:
  2. a) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest Produkt ulegaj膮cy szybkiemu zepsuciu lub maj膮ca kr贸tki termin przydatno艣ci do u偶ycia;
  3. b) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest Produkt dostarczany w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rego po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu;
  4. c) w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 Produkty, kt贸re po dostarczeniu, ze wzgl臋du na sw贸j charakter, zostaj膮 nieroz艂膮cznie po艂膮czone z innymi rzeczami.
  • 11 ZWROT NALE呕NO艢CI
  1. W przypadku zaistnienia okoliczno艣ci zobowi膮zuj膮cych Sklep do zwrotu nale偶no艣ci wp艂aconych przez Klienta na rzecz Sklepu zwrot ten nast臋puje w nast臋puj膮cych terminach:
    1. w przypadku reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej uwzgl臋dnienia przez Sklep,
    2. w przypadku odst膮pienia Konsumenta/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta od umowy w terminie okre艣lonym w par. 10 punkt 7 Regulaminu,
    3. w przypadku anulowania Zam贸wienia w terminie 14 dni od dnia jego anulowania.
  2. Zwrot p艂atno艣ci nast膮pi przy u偶yciu tego samego sposobu p艂atno艣ci jakiego u偶y艂 Klient przy dokonywaniu zap艂aty za Zam贸wienie.
  3. Mo偶liwy jest r贸wnie偶 zwrot za po艣rednictwem przekazu pocztowego.
  4. W przypadku odst膮pienia od umowy przez Konsumenta/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta zgodnie z聽postanowieniami par. 10 Regulaminu, w przypadku gdy Konsument/ Przedsi臋biorca z uprawnieniami Konsumenta wybra艂 spos贸b dostarczenia rzeczy przez Sklep inny ni偶 najta艅szy oferowany przez Sklep spos贸b dostarczenia, Sklep zwraca koszt dostawy Zam贸wienia do Konsumenta/ Przedsi臋biorcy z uprawnieniami Konsumenta w wysoko艣ci najta艅szego sposobu dostawy oferowanego przez Sklep.
  5. Sklep nie ponosi odpowiedzialno艣ci za niedokonanie zwrotu nale偶no艣ci lub jego op贸藕nienie, je偶eli nast膮pi艂o to z powodu przekazania przez Klienta b艂臋dnych danych osobowych (imi臋, nazwisko, adres) lub b艂臋dnego numeru konta.
  6. W przypadku wystawienia faktury koryguj膮cej, faktura zostanie wystawiona przez Sklep w momencie zwrotu pieni臋dzy na konto Klienta. Faktura zostanie wys艂ana do Klienta drog膮 elektroniczn膮 na adres e-mail, podany podczas sk艂adania zam贸wienia.
  • 12 SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE艃 ORAZ ZASADY DOST臉PU DO TYCH PROCEDUR
  1. Po otrzymaniu od Sprzedaj膮cego odpowiedzi na reklamacj臋, w kt贸rej Sprzedaj膮cy nie uwzgl臋dni艂 roszcze艅 Klienta w ca艂o艣ci lub w cz臋艣ci, Klient ma prawo skierowa膰 spraw臋 na drog臋 post臋powania przed s膮dem powszechnym lub, w przypadku, gdy reklamuj膮cym jest Konsument, ma on prawo dochodzenia roszcze艅 w post臋powaniu w sprawie pozas膮dowego rozwi膮zywania spor贸w konsumenckich (od 10 stycznia 2017 r.) lub przed s膮dem polubownym;
  2. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce mo偶liwo艣ci skorzystania przez Klienta b臋d膮cego Konsumentem z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 oraz zasady dost臋pu do tych procedur dost臋pne s膮 w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzecznik贸w konsument贸w, organizacji spo艂ecznych, do kt贸rych zada艅 statutowych nale偶y ochrona konsument贸w, Wojew贸dzkich Inspektorat贸w Inspekcji Handlowej oraz pod nast臋puj膮cymi adresami internetowymi Urz臋du Ochrony Konkurencji i Konsument贸w:

- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

  1. Konsument mo偶e skorzysta膰 z platformy internetowego systemu rozwi膮zywania spor贸w konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporz膮dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania spor贸w konsumenckich oraz zmiany rozporz膮dzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporz膮dzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).

Europejska platforma ODR ma u艂atwia膰 niezale偶ne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozas膮dowe rozstrzyganie przez Internet spor贸w mi臋dzy konsumentami i przedsi臋biorcami dotycz膮cych zobowi膮za艅 umownych wynikaj膮cych z internetowych um贸w sprzeda偶y lub um贸w o 艣wiadczenie us艂ug zawieranych mi臋dzy konsumentami mieszkaj膮cymi w Unii Europejskiej a przedsi臋biorcami maj膮cymi siedzib臋 w Unii Europejskiej.

Adres internetowy platformy ODR: 聽http://ec.europa.eu/consumers/odr

  1. Skorzystanie z dost臋pnych pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 jest mo偶liwe po zako艅czeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny, obie strony musz膮 wyrazi膰 zgod臋 na post臋powanie. Sprzedaj膮cy wyra偶a zgod臋 na udzia艂 w post臋powaniu w sprawie pozas膮dowego rozwi膮zywania spor贸w z Konsumentami.

  • 13 POSTANOWIENIA DOTYCZ膭CE PRZEDSI臉BIORC脫W
  1. Niniejszy paragraf Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotycz膮 wy艂膮cznie Klient贸w nieb臋d膮cych Konsumentami.
  2. W wypadku Klient贸w nieb臋d膮cych Konsumentami Sprzedaj膮cy ma prawo ograniczy膰 dost臋pne sposoby p艂atno艣ci, w tym tak偶e wymaga膰 dokonania przedp艂aty w ca艂o艣ci albo cz臋艣ci i to niezale偶nie od wybranego przez Klienta sposobu p艂atno艣ci oraz faktu zawarcia Umowy.
  3. Z chwil膮 wydania przez Sprzedaj膮cego Produktu przewo藕nikowi przechodz膮 na Klienta nieb臋d膮cego Konsumentem korzy艣ci i ci臋偶ary zwi膮zane z Produktem oraz niebezpiecze艅stwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedaj膮cy w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialno艣ci za utrat臋, ubytek lub uszkodzenie Produktu powsta艂e od przyj臋cia go do przewozu a偶 do wydania go Klientowi oraz za op贸藕nienie w przewozie przesy艂ki.
  4. W razie przes艂ania Produktu do Klienta za po艣rednictwem przewo藕nika Klient nieb臋d膮cy Konsumentem obowi膮zany jest zbada膰 przesy艂k臋 w czasie i w spos贸b przyj臋ty przy przesy艂kach tego rodzaju. Je偶eli stwierdzi, 偶e w czasie przewozu nast膮pi艂 ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowi膮zany jest dokona膰 wszelkich czynno艣ci niezb臋dnych do ustalenia odpowiedzialno艣ci przewo藕nika.
  5. Zgodnie z art. 558 搂 1 Kodeksu cywilnego odpowiedzialno艣膰 Sprzedaj膮cego z tytu艂u r臋kojmi za Produkt wobec Klienta nieb臋d膮cego Konsumentem zostaje wy艂膮czona.
  6. Wszelkie spory powsta艂e pomi臋dzy Sprzedaj膮cym, a Klientem nieb臋d膮cym Konsumentem zostaj膮 poddane s膮dowi w艂a艣ciwemu ze wzgl臋du na siedzib臋 Sprzedaj膮cego.
  • 14 NEWSLETTER
  1. Klient mo偶e wyrazi膰 zgod臋 na otrzymywanie Newslettera udost臋pnianego przez Sprzedaj膮cego. Newsletter wysy艂any jest wy艂膮cznie do Klient贸w, kt贸rzy zam贸wili Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracji lub formularzu zam贸wienia oraz wyrazili zgod臋 na otrzymywanie na podany adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮.
  2. W ramach us艂ugi Newsletter, za po艣rednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wysy艂ana jest spersonalizowana i dobrana do indywidualnych potrzeb Klienta informacja w formie listu elektronicznego (e-mail). Newsletter zawiera w szczeg贸lno艣ci informacje o ofercie Produkt贸w Sprzedaj膮cego, aktualnych promocjach oraz inne informacje o towarach oferowanych przez Sprzedaj膮cego. Newsletter wysy艂any jest nieodp艂atnie.
  3. Klient mo偶e w ka偶dej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia koszt贸w, zmieni膰 wskazany adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na kt贸ry wysy艂any jest Newsletter lub zrezygnowa膰 z Newslettera, naciskaj膮c na link Newsletter umieszczony w stopce ka偶dego Newslettera, wpisuj膮c w odpowiednim polu sw贸j adres poczty elektronicznej (adres e-mail), a nast臋pnie wybieraj膮c przycisk 鈥濿ypisz si臋鈥.
  • 15 OPINIE O PRODUKTACH
  1. Sprzedaj膮cy umo偶liwia swoim Klientom wystawianie i dost臋p do opinii o Produktach oraz o Sklepie na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie Regulaminu.
  2. Wystawienie opinii przez Klienta mo偶liwe jest po skorzystaniu z formularza umo偶liwiaj膮cego dodanie opinii o Produkcie lub Sklepie, kt贸ry mo偶e zosta膰 udost臋pniony za pomoc膮 indywidualnego linku otrzymanego przez Klienta po zakupie na podany przez niego adres poczty elektronicznej. Dodaj膮c opini臋, Klient mo偶e r贸wnie偶 doda膰 ocen臋 graficzn膮 lub zdj臋cie Produktu 鈥 je偶eli taka opcja jest dost臋pna w formularzu opinii.
  3. Opinia o Produkcie mo偶e by膰 wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produkt贸w w Sklepie oraz przez Klienta, kt贸ry dokona艂 zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Um贸w Sprzeda偶y w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie mo偶e by膰 wystawiona przez osob臋 b臋d膮c膮 Klientem Sklepu.
  4. Dodawanie opinii przez Klient贸w nie mo偶e by膰 wykorzystywane do dzia艂a艅 bezprawnych, w szczeg贸lno艣ci do dzia艂a艅 stanowi膮cych czyn nieuczciwej konkurencji, czy te偶 dzia艂a艅 naruszaj膮cych dobra osobiste, prawa w艂asno艣ci intelektualnej lub inne prawa Sprzedaj膮cego lub os贸b trzecich. Klient dodaj膮c opini臋 obowi膮zany jest do dzia艂ania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.
  5. Opinie mog膮 by膰 udost臋pniane bezpo艣rednio na stronie Sklepu (np. przy danym Produkcie) lub w zewn臋trznym serwisie zbieraj膮cym opinie, z kt贸rym wsp贸艂pracuje Sprzedaj膮cy i do kt贸rego odsy艂a na stronie Sklepu (w tym tak偶e za pomoc膮 zewn臋trznego widgetu umieszczonego na stronie Sklepu).
  6. Sprzedaj膮cy zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodzi艂y od jego Klient贸w, kt贸rzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedaj膮cy podejmuje nast臋puj膮ce dzia艂ania, aby sprawdzi膰, czy opinie pochodz膮 od jego Klient贸w:

6.1. Opublikowanie opinii wystawianej za pomoc膮 formularza dost臋pnego bezpo艣rednio na stronie Sklepu wymaga wcze艣niejszej weryfikacji przez Sprzedaj膮cego. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodno艣ci opinii z Regulaminem, w szczeg贸lno艣ci na sprawdzeniu, czy osoba opiniuj膮ca jest Klientem Sklepu 鈥 w tym wypadku Sprzedaj膮cy sprawdza, czy osoba ta dokona艂a zakupu w Sklepie, a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupi艂a opiniowany Produkt. Weryfikacja nast臋puje bez zb臋dnej zw艂oki.

6.2. Sprzedaj膮cy wysy艂a swoim Klientom (w tym tak偶e za pomoc膮 zewn臋trznego serwisu zbieraj膮cego opinie, z kt贸rym wsp贸艂pracuje) indywidualny link na podany przez niego przy zakupie adres poczty elektronicznej 鈥 w ten spos贸b dost臋p do formularza opinii otrzymuje wy艂膮cznie Klient, kt贸ry dokona艂 zakupu Produktu w Sklepie.

6.3. W razie w膮tpliwo艣ci Sprzedaj膮cego lub zastrze偶e艅 kierowanych do Sprzedaj膮cego przez innych Klient贸w lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupi艂 dany Produkt, Sprzedaj膮cy zastrzega sobie prawo skontaktowania si臋 z autorem opinii celem wyja艣nienia i potwierdzenia, 偶e faktycznie jest Klientem Sklepu lub dokona艂 zakupu opiniowanego Produktu.

  1. Wszelkie uwagi, odwo艂ania od weryfikacji opinii, czy te偶 zastrze偶enia czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupi艂 dany Produkt mog膮 by膰 zg艂aszane w trybie analogicznym do procedury reklamacyjnej wskazanej w 搂 9 Regulaminu.
  2. Sprzedaj膮cy nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klient贸w oraz nie zniekszta艂ca opinii lub rekomendacji Klient贸w w celu promowania swoich Produkt贸w. Sprzedaj膮cy udost臋pnia opnie zar贸wno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedaj膮cy nie udost臋pnia sponsorowanych opinii.
  3. . Za wystawienie opinii Sprzedawca przyznaje ka偶dorazowo Klientowi, kt贸ry wystawi艂 opini臋, jednorazowy kod rabatowy na zakupy w Sklepie Internetowy o warto艣ci 15 % do wykorzystania na wszystkie produkty w Sklepie Internetowym. Kod rabatowy jest wa偶ny bezterminowo. Kod rabatowy przesy艂any jest Klientowi na jego adres email podany w trakcie dokonywania zakup贸w w Sklepie Internetowym niezw艂ocznie po wystawieniu opinii.

  • 16 POLITYKA PRYWATNO艢CI ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klient贸w Sklepu w zwi膮zku z dokonanymi zakupami, utworzeniem konta, otrzymywaniem Newslettera jest ZAZAZU Sp. z o.o.,
    J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut, NIP: 8151806490, REGON: 383726711 (Sprzedaj膮cy), email: [email protected], telefon: +48 531991634
  2. Sprzedaj膮cy jest administratorem w rozumieniu Rozporz膮dzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (鈥濺ODO鈥). 鈥.
  3. Dane osobowe przetwarzane s膮 w celach, zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce prywatno艣ci opublikowanej na stronach internetowych Sklepu.
  4. Dane osobowe b臋d膮 przetwarzane w celach:
    1. realizacji umowy,
    2. statystycznych oraz wewn臋trznych potrzeb administracyjnych. Podstaw膮 przetwarzania b臋dzie prawnie uzasadniony interes administratora, kt贸ry polega na zbieraniu informacji, kt贸re umo偶liwiaj膮 rozwijanie dzia艂alno艣ci, a聽tak偶e dostosowywanie us艂ug do potrzeb u偶ytkownik贸w Sklepu,
    3. przeprowadzenia post臋powania reklamacyjnego 鈥 podstaw膮 przetwarzania jest obowi膮zek administratora wynikaj膮cy z przepis贸w prawa W tym wypadku podanie danych jest obowi膮zkowe dla prawid艂owego przeprowadzenia post臋powania reklamacyjnego,
    4. potwierdzenia wykonania naszych obowi膮zk贸w, dochodzenia roszcze艅 lub te偶 obrony przed roszczeniami, kt贸re mog膮 by膰 kierowane przeciwko Sprzedaj膮cemu, zapobiegania i/lub wykrywania oszustw. W tym przypadku podstaw膮 do przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes administratora, kt贸rym jest ochrona jego praw, potwierdzenie prawid艂owego wykonania obowi膮zk贸w i uzyskanie z tego tytu艂u nale偶nego wynagrodzenia od klient贸w administratora.
  1. Dane osobowe mog膮 by膰 tak偶e przekazywane lub ujawniane 鈥 w聽niezb臋dnym i wymaganym zakresie - podmiotom trzecim, w tym podmiotom wykonuj膮cym na zlecenie Sprzedaj膮cego czynno艣ci zwi膮zane z聽zawart膮 z Klientem Umow膮, m. in. operatorom obs艂uguj膮cym p艂atno艣ci elektroniczne z tytu艂u zawieranych Um贸w, podmiotom realizuj膮cym dostawy zam贸wionych Produkt贸w, osobom upowa偶nionym przez Sprzedaj膮cego, pracownikom i wsp贸艂pracownikom, kt贸rzy musz膮 mie膰 dost臋p do danych, aby wykonywa膰 swoje obowi膮zki, podmiotom przetwarzaj膮cym, kt贸rym Stowarzyszenie zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom, bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym.
  2. W przypadku wyra偶enia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe b臋d膮 wykorzystywane przez Sprzedaj膮cego w celu informowania Klienta o聽nowych towarach, promocjach i us艂ugach dost臋pnych w Sklepie (Newsletter).
  3. Sk艂adaj膮c Zam贸wienie w Sklepie, Klient wyra偶a zgod臋 na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz ich przetwarzania dla cel贸w realizacji Umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemo偶liwia zrealizowanie zam贸wienia przez Sprzedaj膮cego. Klient ponosi odpowiedzialno艣膰 za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  4. Klienci maj膮 prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usuni臋cia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
  5. W przypadku przetwarzania danych na podstawie udzielonej zgody Klient ma prawo do cofni臋cia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wp艂ywu na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie zgody wyra偶onej przed jej cofni臋
  6. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoruj膮cego przestrzeganie przepis贸w ochrony danych osobowych gdy uzna, i偶 przetwarzanie danych osobowych聽 dotycz膮cych Klienta narusza przepisy RODO.
  • 17 PLIKI COOKIES
  1. Sklep wykorzystuje pliki cookies do obserwacji sposob贸w u偶ytkowania strony Informacje zbierane przy pomocy "cookies" pozwalaj膮 dostosowywa膰 us艂ugi i tre艣ci do indywidualnych potrzeb i preferencji Klient贸w, jak r贸wnie偶 s艂u偶膮 do opracowywania og贸lnych statystyk dotycz膮cych korzystania przez Klient贸w ze Sklepu. Pliki 鈥瀋ookies鈥 s膮 w艂膮czone w spos贸b domy艣lny w przegl膮darce internetowej.
  2. Wy艂膮czenie w przegl膮darce internetowej opcji pozwalaj膮cej na zapisywanie plik贸w "cookies" zasadniczo nie uniemo偶liwia korzystania ze Sklepu, mo偶e jednak spowodowa膰 pewne utrudnienia.Rodzaje plik贸w cookies, z kt贸rych korzysta Sklep to:
  3. a) cookies sesyjne s膮 to pliki tymczasowe, kt贸re przechowywane s膮 w urz膮dzeniu ko艅cowym Klienta do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wy艂膮czenia oprogramowania (przegl膮darki internetowej),
  4. b) cookies sta艂e - pliki te przechowywane s膮 w urz膮dzeniu ko艅cowym Klienta przez czas okre艣lony w parametrach plik贸w cookies lub do czasu ich usuni臋cia przez Klienta.

Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce plik贸w cookies dost臋pne s膮 pod adresem: https://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w oknie Pomoc przegl膮darki internetowej.

  • 18 POSTANOWIENIA KO艃COWE
  1. Sprzedaj膮cy nie ponosi odpowiedzialno艣ci za blokowanie przez administrator贸w serwer贸w pocztowych przesy艂ania wiadomo艣ci na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomo艣ci e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze u偶ywanym przez Klienta.
  2. Ewentualne spory wynik艂e ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i聽w聽zwi膮zku z wykonywaniem zawartych um贸w mi臋dzy Sprzedaj膮cym a Klientem, je偶eli Klient wyrazi tak膮 wol臋, b臋d膮 rozwi膮zywane na drodze post臋powania mediacyjnego lub s膮du polubownego. W przypadku niewyra偶enia przez Klienta zgody ewentualne spory b臋d膮 rozpatrywane przez S膮d w艂a艣ciwy wed艂ug przepis贸w o w艂a艣ciwo艣ci rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustaw膮 z聽dnia 17.11.1964 r. Kodeks post臋powania cywilnego.
  3. Sprzedaj膮cy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z聽wa偶nych przyczyn to jest: zmiany przepis贸w prawa, zmiany sposob贸w p艂atno艣ci i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wp艂ywaj膮 na realizacj臋 postanowie艅 niniejszego Regulaminu.
  4. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu um贸w o innym charakterze ni偶 umowy ci膮g艂e (np. Umowa sprzeda偶y) zmiany Regulaminu nie b臋d膮 w 偶aden spos贸b narusza膰 praw nabytych Klient贸w b臋d膮cych Konsumentami przed dniem wej艣cia w 偶ycie zmian Regulaminu, w聽szczeg贸lno艣ci zmiany Regulaminu nie b臋d膮 mia艂y wp艂ywu na ju偶 sk艂adane lub z艂o偶one Zam贸wienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie maj膮 przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z聽 dnia 18 lipca 2022r. o 艣wiadczeniu us艂ug drog膮 elektroniczn膮.
  • 19 WZ脫R FORMULARZA ODSTAPIENIA OD UMOWY

(Za艂膮cznik nr 2聽 do Ustawy o Prawach Konsumenta)

Wz贸r formularza odst膮pienia od umowy przez Konsumenta/ Przedsi臋biorc臋 z uprawnieniami Konsumenta聽(formularz ten nale偶y wype艂ni膰 i odes艂a膰 tylko w przypadku ch臋ci odst膮pienia od Umowy):

Adresat: 聽 ZAZAZU Sp. z o.o., ul. J. Pi艂sudskiego 72 D, 37 鈥 100 艁a艅cut, [email protected],

Ja/My(*) niniejszym informuj臋/informujemy(*) o moim/naszym odst膮pieniu od umowy sprzeda偶y nast臋puj膮cych towar贸w(*)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) 鈥︹︹︹︹︹

Imi臋 i nazwisko konsumenta(-贸w) 鈥︹︹︹︹︹.

Adres konsumenta(-贸w) 鈥︹︹︹︹︹︹︹︹︹︹

Data, 鈥︹︹

Podpis konsumenta(-贸w) (tylko je偶eli formularz jest przesy艂any w wersji papierowej)

(*) Niepotrzebne skre艣li膰.

  1. Regulamin obowi膮zuje od dnia 01.01.2023 r.


Sklep jest w trybie podgl膮du
Sklep internetowy Shoper.pl